duminică, 15 martie 2015

Doar iertarea si iubirea aduc Raiul



Autor:Traian Dorz

Iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă
Dumnezeul meu
Pentru gândul nesfinţit
Pentru patima-n privit
Pentru vorba fără har
Doamne, iartă-mă Tu iar.

Iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă
Dumnezeul meu
Pentru timpul meu trecut
Fără rodul ce l-ai vrut
Fără dragoste cu jar
Doamne, iartă-mă Tu iar.

Iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă
Dumnezeu meu
Pentru felul meu firesc
Printre oameni când păşesc
Pentru traiu-mi în zadar
Doamne, iartă-mă Tu iar.

Iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă
Dumnezeu meu
Pentru nevegherea mea
De-a rămâne-n voia Ta
Pentru tot ce-a fost murdar
Doamne, iartă-mă Tu iar.

Iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă
Dumnezeul meu
Doar iertarea ce mi-o dai
Îmi păstrează-al păcii rai
Şi mă-nalţă iar şi iar,
Doamne-n veşnicu-Ţi hotar!

Iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă
Dumnezeul meu

Niciun comentariu: