sâmbătă, 23 mai 2015

Inima de femeie

Hristos S-a Inaltat!
Multumesc, Olga!

Am 48 de ani dar in aceasta seara, impreuna cu familia si prietenii, la margine de lac, parca m-am intors la vremea liceului, la balul de absolvire.

- Ce vrei sa te faci cand o sa fii mare? ai intrebat copila jucausa.

Mi-am amintit de raspunsurile pe care le dadeam si eu cand eram mica. Mi-am amintit de curtea bunicilor din cartierul copilariei noastre; mi-am amintit cum cantam la stecherul de la masina de spalat rufe, mi-am amintit de dansurile populare de la gradinita. Mi-am reamintit, pe O Sole mio, toata copilaria, adolescenta si tineretea.

Ai o inima mare, Olga! De fiica. O priveam pe mama ta si le revedeam pe toate femeile din copilaria mea. Si dansa are o inima mare. De mama!

Si este foarte posibil sa fim foste colege de gradinita. La distanta de cativa ani, tu fiind mai tanara. Am copilarit in acelasi cartier.

Ce mica este lume! Si cat de minunata este viata! Hai sa cantam impreuna:

Niciun comentariu: