marți, 9 iunie 2015

Samanta de vacanta de tei

In aceasta dimineata, la ora sapte si sapte minute, am simtit din nou, ca teiul din fata ferestrei, miroase a parfum de tei. Am respirat adanc.

Cineva, a sters cu buretele toate verile cand din nebagare de seama, am ratat parfumul de tei. Mana Lui Dumnezeu din Cer si Mana Maicii Domnului, de pe gardurile bisericilor de pe pamant. Sarut Cele
Doua Maini! Sunt doua perechi de maini parintesti: din Familie si din Prietenie. Din Cer si de pe pamant. Mi-ar placea sa pun aici toate mainile binefacatoare prin care Dumnezeu ne-a ajutat mereu. Mi-ar placea sa am  fotografiile Tuturor
Sfintilor pe la care am fost in vizita de inchinare la Sfintele Moaste.

Plansul si Taina Spovedaniei sterg toate greselile. Biserica ne ajuta sa ne continuam drumul vietii, fericiti ca buretele ne-a adus libertatea. Drumul vietii este cu Familie si Prieteni langa noi. impreuna in Biserica. Biserica Lui Dumnezeu. Dumnezeu Tatal, Fiul si Sfantul Duh.

Este vara, afara lumina sta mai mult pentru noi, soarele, ploaia, pamantul, copacii, fructele, florile, legumele, gazele. albinele, fluturii, furnicile, Totul si toate ne invita la joaca. Intai in jurul teilor, ca sa ne inmiresmam sufletele, apoi, fiecare la joaca lui. Chiar si acolo unde joaca se numeste munca.

Am intalnit cativa pusti intr-o fotografie. Fotografia era de demult. Pustii au devenit prietenii mei. Din cand in cand, le scriu carti postale imaginare. Cand unuia, cand altuia, cand tuturor.

Imi place sa numesc cartile postale: Scrisori din Raiul unei neveste. Le scriu doar cand sunt prea fericita si simt ca explodez de fericire! Cand sunt imbufnata, le recitesc si imi trece! Poate, intr-o zi le voi aduce si aici. Daca si cartile postale isi doresc sa vina. Pe o parte, de multe ori, aceeasi vedere. Pe verso, ganduri catre Pusti. De la o nevasta, fosta scorpie, acum imblanzita. 

Astazi am scris un capitol  de inceput de vacanta, dintr-o carte pe care probabil nu o va citi nimeni. Se va numi: Vacanta de tei. Capitolul de astazi: Deasupra, sub, langa. Sunt bucuroasa! Teiul are parfum divin! Respir adanc! Fotografia cu teiul din fata ferestrei este cea de a treia fotografie cu tei. Vedeti ce tei frumos avem?!

Niciun comentariu: